Re: Overclocking, AMD 5x86 133 --> 160

Autor: Przemyslaw Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 09:28:25 MET

Raku wrote:

> Wiem ze ten problem byl juz na pewno poruszany ale mam pare pytan w
> sprawie z tytulu.
>
> Czy moze sie odezwac ktos kto juz podkrecil 133 na 160.
> Przestawilem zworki na 40 Mhz, wszystko byloby OK, w BIOSie zglasza sie
> AMD 5x86 160, testy skoczyly tylko chekit i pare innych testow wykazaly
> zwolnienie twardego dysku. No i faktycznie operacje dyskowe sa
> wilniejsze o jakies 30%.
> Co z tym zrobic ?

AMD robi dwa modele 5x86:
1 ma w nazwie oznaczenie ADW i ma temperature pracy 55 stopni
i z nim sa problemy po przetaktowaniu bo sie grzeje.
Drugi na oznaczenie ADZ i T = 85 C i ten mozna przetaktowac.
Sprawdz czy plyta moze przyjac taka czestotliwosc bo w 486 owych
to nie jest oczywiste. A AMD na 160 to dopiero ma kopa.

P90 > SI 133 = 287 > P75
P120 > SI 160 = 346 > P100

Tylko koproc jak w 486 :(

Ps. Sprawdz taktowanie At-Busa (jesli masz takie nastawy w setupie.
To moze byc przyczyna zwolnienia

Pozdrowienia

--
Przemyslaw Raczek