Re: Overclocking, Very Important!

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 16:27:35 MET

P200,
> ^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Czy to znaczy, ze za czasow Pentiuma 75 (dwa lata temu ?) to
> w zasadzie Intel mogl juz robic P200, tylko im jakos nie wychodzilo...
> Dopiero niedawno chlopcy zaczeli miec fart :-)

Prawie...Intel po prostu przez te 2 lata unowoczesnil swoja technologie,
co umozliwilo produkcje P200 na skale masowa...
Wczesniej tak doskonaly procesor udawal sie 1 na 1000000 razy co
uniemozliwialo wprowadzenie go na rynek, bo szybko by go zabraklo
w sklepach..., no i cena!

--
Michal Malanowicz