Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 14:40:25 MET

Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz Studzinski) wrote:

> [...]
> ktorym PC mogl do niedawna tylko marzyc w swoich wet-dreams. Programy
> takie jak Real3D, LightWave, Imagine, ktore teraz swieca triumfy na PC
                                              ^^^^^
> powstaly wlasnie dla Amigi. Taki LightWave czy Real3D rozklada 3D
> Studio na obie lopatki zarowno mozliwosciami jak i szybkscia. W
> czasach gdy Amiga posiadala powyzsze programy oraz ImageFX, ADPro,
> Brilliance, itd, PC mogl sie pochwalic jedynie jakimis wektorowymi
> kichami. To nie jest przypadek,ze taki np. LightWave jest teraz
> najlepszym programem do animacji 3D na PC - rozwijal sie on przez lata

OK, wiec schylmy czolo przed amiga, ale nie wciskajmy kitu, ze _dzis_
jest to konkurencja dla PC.

> P.S. I jeszcze jedno: mam PC od 3-ch lat wiec raczej nie radze wciskac
> mi kitu. Gdyby rozwoj procesorow dla AMigi byl tak dynamiczny jak w
> przypadku PC, komputer ten na pewno nie poszedlby w zapomnienie. Coz z
> tego, ze byly na nim genialne programy graficzne jesli taki np. Real3D
> generowal na dopalonej A1200 4 klatki na dobe.

No i o to chodzi, ze amige mozna porownywac z historycznym juz dzis
sprzetem peceta. Najpierw sie burzysz o takie porownania, by w tym
samym postingu sie pod tym podpisac.

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala