Re: Jarmark :-))

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 15:45:05 MET

On 20 Jan 97 at 13:09, Michal Sobkowski wrote:

> Adam E. Patkowski wrote:
[...]
> Wysy aj c odpowied wystarszy spojrze gdzie si j wysy a i wykasowa
> te grupy, które nie odpowiadaj autorowi. ten w tek np. idzie ju tylko
> na pececie.

   Jak ktos czyta przez poczte, to nie trzeba patrzec. Zreszta zle to
ujalem - problemem jest np. to, ze nie wiem na jaka grupe list wyslac,
zeby dotarla do takze i do tego, komu odpowiadam. Nic nie wiem o
realizowanym crosspostingu, bo to sie dzieje po stronie newsowej. Do
mnie i tak bramka ustawi 'Reply to' na pecet. Nie myle sie?

                               Pozdrowienia, Adam