Re: plyta glowna - W95 - karta grafiki PCI

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 09:11:56 MET

Waldemar Sadkowski wrote:

> Prosze o opinie w nastepujacej sprawie:

[Problemy ze zmianą karty grafiki - ciach]

> Po oddaniu plyty do serwisu okazalo sie, ze rozwiazanie bylo nastepujace:
> 1.wlozyc razem karte ISA i PCI
> 2. Zainstalowac driver'y do PCI

Trzeba zanać złotą zasadę zmian kart grafiki w W95:

1. Zmień ustawienie karty (driver) na VGA
2. Wyjmij kartę i włóż nową
3. Zainstaluj nowe drivery

Może próba bezpośredniej zmiany (bez VGA pomiędzy) ma coś z tym
wspólnego. Nie jestem o tym przekonany (czemu by komputer jęczał już
przy bootowaniu) ale może coś w tym jednak jest (szczególnie jeśli Bios
jest PnP - wtedy wszelkie cuda są możliwe).

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland