Re: CB-radio

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 03:14:29 MET

20 Jan 97 , 0:55, Leszek A. Szczepanowski pisal:

> Marek Oberman <s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl> wrote in article
> <199701191527.QAA08605_at_gnomme.pjwstk.waw.pl>... > 1.Czy ktos sie
> orientuje, czy istnieje grupa > dyskusyjna CB-radiowcow. Jesli tak
> to > prosilbym o adres.
>
> Na szczescie nie istnieje... CBisci to zaraza spoleczna...
> Jesli radio, to radioamatorstwo !
>
> CB suxx
>
> --

> | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR |

Osmiele sie nie zgodzic. Dla wielu osob przygoda z prawdziwym
krotkofalarstwem moze sie zaczac od CB wlasnie. Ja osobiscie nie
jestem ANI krotkofalowcem ANI CB-ista i mnie CB-isci nie
przeszkadzaja, podobnie zreszta jak krotkofalowcy. Wiec moze nie sa
zaraza spoleczna? A dla CB-isty dobra moglaby byc grupa hams-pl na
ktorej dyskutuja krotkofalowcy:

adres listy:

hams-pl_at_gliwice.ampr.org

adres do zapisu:

listserv_at_gliwice.ampr.org

Wyslac tam maila bez tematu z trescia:

subscribe ham-pl Imie Nazwisko

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Nie watpie ze wielu CB-istow liste ta czyta tylko sie nie
wychyla bo niechec niektorych krotkofalowcow do ludzi z pasma
obywatelskiego jest dosc silna. Nie rozumiem czemu
ale moze dlatego nie rozumiem ze nie jestem HAM-em?