Re: $$$$$$ WITH YOUR PC - IT WORKS $$$$

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 01:31:54 MET

19 Jan 97 , 21:49, Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ pisal:

> [tutaj wielki ciach listu lancuszkowego, ktory nota bene jest
> zakazany w Usenecie}
> ?

> Znowu sie na mnie posypia gromy ze przeginam pale
> i jestem chamem ale to co ty zrobiles tzn zacytowales
> caly list i wyslales go na liste zamiast zwrocic autorowi
> to jest K R E T Y N S T W O mam powtorzyc ?

Nie, nie jestes chamem, przeczytaj to co napisalem PO wyslaniu tego
listu czyli po tym KRETYNSTWIE czym niewatpliwie bylo to co zrobilem.
Ja ten list chcialem odeslac autorowi ale nie wyczyscilem jednego
boxu tzn. list poszedl do autora ale TEZ na liste. Moja wina, moja
wina, moja bardzo wielka wina i nic mnie nie usprawiedliwia. Koniec,
kropka.

> Jeszcze jeden taki wybryk a ktos zyczliwy napisze do
> administratora twojego konta albo zaczniesz dostawac
> liczne duze pliki spod ktorych sie nie wygrzebiesz.

POMYLKA! Ludzie, P O M Y L K A! Przepraszam bardzo. Wybaczcie.
Zamykam sie na dwa spusty i nikogo nie wpuszczam, plutonu
egzekucyjnego tez!

> To ze jakis amerykanski cham traktuje te liste jak
> smietnik to cie nie upowaznia do zmuszania czytelnikow
> tej listy do odbierania twojej korespondencji z tym kretynem.

WIEM! Ja z tym kretynem nie zamierzam korespondowac choc moze
powinienem :-)

> bez powazania.
A to czemu? Trzeba bylo przeczytac moje WCZESNIEJSZE przeprosiny to
by sie moze odrobina znalazla.
> Romek

Z powazaniem (jednak)
Tomasz Leszczynski

P.S. Moja odpowiedz do goscia host i tak zwrocil wiec nawet
odsylanie jest bez sensu :-( a w przypadku pomylki mozna zostac
odlaczonym albo zasypanym. Zadna przyjemnosc.