Re: $$$$$$ WITH YOUR PC - IT WORKS $$$$

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 03:44:59 MET

[tutaj wielki ciach listu lancuszkowego, ktory nota bene jest
 zakazany w Usenecie}
?

>Wybacz ale nie rozumiem co napisales. Czy moglbys napisac to jeszcze
>raz ale po polsku???

  Znowu sie na mnie posypia gromy ze przeginam pale
  i jestem chamem ale to co ty zrobiles tzn zacytowales
  caly list i wyslales go na liste zamiast zwrocic autorowi
  to jest K R E T Y N S T W O mam powtorzyc ?

>Z powazaniem
>Tomasz Leszczynski

  Jeszcze jeden taki wybryk a ktos zyczliwy napisze do
  administratora twojego konta albo zaczniesz dostawac
  liczne duze pliki spod ktorych sie nie wygrzebiesz.
  To ze jakis amerykanski cham traktuje te liste jak
  smietnik to cie nie upowaznia do zmuszania czytelnikow
  tej listy do odbierania twojej korespondencji z tym kretynem.

bez powazania.
Romek