Re: Co to za plyta

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 18:51:59 MET

Dnia 19 Jan 97 Maciej Kuczera napisal(a)...

> Mam bardzo wielka prosbe do wszystkich czy ktos ma taka plyte lub wie jak
> sie nazywa.Chce upgrade'owac flash biosa ale nie wiem skad mam sciagnac
> upgrade.(Bios kluci mi sie z Virgem)

Obawiam się, że jest to tzw. noname - producent powinien się podpisać na
okładce instrukcji. Widziałem taką płytę dzisiaj na giełdzie - chyba taką samą
(chipset UMC), ale producenta nie znam. Można próbować sciągnąć ogólną wersję
BIOSu dla tego chipset-u od producenta BIOSu, ale nie ma gwarancji, że
zadziała.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html