Re: konwerter HEX'a - PILNE

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 18:51:59 MET

Dnia 19 Jan 97 Michal Malanowicz napisal(a)...

> Slyszalem ze istnieje program, ktory konwertuje HEX'a
> na forme zrozumiala dla zwyklego czlowieka i odwrotnie...
> Zajmuje sie obecnie programowaniem epromow i bardzo zalezy

Wszystko zależy od procesora, na który dany kod jest pisany... Najlepiej
przejrzeć w Simtel-u katalog disasm (chyba - nie pamiętam dokładnej nazwy).
Bywają tam disasemblery dla różnych procesorów.
adres: ftp.icm.edu.pl /pub/simtel/msdos

> Zalezy mi na programie, ktory przeksztalca HEX'a w podobny
> sposob:
> 3C 4F 45 - Wrzuc na adres 4F wartosc 45

No, aż takiego programu, to nie widziałem... I to żeby po polsku... ;-))
To będą niestety tylko mnemoniki asemblera...

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html