Re: Tanio sterownik SCSI, ale jaki

Autor: Dorian Gray (dorianek_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 00:39:05 MET

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał(a) w artykule
<m33ew0lirj.fsf_at_intrepid.pm.waw.pl>...
> woju_at_camk.edu.pl (Wojtek Piecek) writes:

> Ostatnio mam problem: mam AHA1542B, i musze go odpalic pod DOSem
> (czyli uruchomic jakis driver ASPI4DOS.SYS). Problem w tym, ze nie wiem
> jak go mam uruchomic - po minucie swiecenia LEDem SCSI mowi, ze
> inicjalization failed. To jakis ASPI4DOS.SYS 3.cos_tam, moze nalezy
> uzyc innego?

Sluze pomoca!
Wystarczy w pliku config.sys dodac linie:
DEVICE=C:\SCSI\ASPI2DOS.SYS
gdzie SCSI jest katalogiem zawierajacym sterownik ASPI.

Jesli bedziesz potrzebowal to moge Ci udostepnic firmware,
oraz instrukcje.

Dorian Gray
dorianek_at_free.polbox.pl