Re: Dlaczego ludzie musza sie wypowiadac

Autor: Tomasz Kepinski (tomk_at_polbox.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 17:38:22 MET

Krzysztof Cynarski wrote:

> Acha chyba nieostroznie znowu otworzylem "puszke pandory". Przepraszam
> wszytkich za pisanie bzdur. Obiecuje w przyszlosci nie zahaczac o temat
> "PolBoxu".

Temat Polboxu jest OK, bardzo chetnie oczekuje na wszelkie uwagi.
Chodzi mi jednak o to, zeby mialy nawiazanie do rzeczywistej sytuacji
a nie sluzyly generowaniu plotek.

W przypadku jesli ktos z Panstwa zauwazy jawne przyklady braku kultury
lub lamania etykiety grup dyskusyjnych w wykonaniu osob korzystajacych
z bezplatnych kont pocztowych na free.polbox.pl - wystarczy napisac do
mnie na adres tomk_at_uucp.polbox.pl. Gwarantuje, ze takie konto zostanie
usuniete
w trybie natychmiastowym. Prosze o informowanie mnie gdyz nie zawsze
jestem
w stanie wylapac takie przypadki.
Prosze jednak na zwrocenie uwagi, ze pewne niestosowne sytuacje wynikaja
z braku obycia z Internetem u uzytkownikow. Nie sa one spowodowane ich
zlosliwoscia. Nie sadze aby w tym przypadku usuwanie kont bylo
oczekiwanym
dzialaniem. Nowicjusze zawsze byli i beda popelniac gafy, tego sie nie
da
uniknac.

Prosze wszystkich rowniez o opinie na temat jakie ograniczenia powinny
byc stosowane wobec planowanego przez nas w najblizszym czasie
udostepnienia
bezplatnie umieszczania stron WWW o charakterze niekomercyjnym.
Obawiam sie pojawiania stron o charakterze rasowym, porno (no, te to
obejrzymy
dokladnie zanim skasujemy :-)))), dystrybucji nielegalnego
oprogramowania itp.

Jesli zbyt zaostrzymy ograniczenia to zostaniemy "zagryzieni", ze u nas
nic nie wolno.
Jesli pozwolimy na zbyt wiele to zaraz zasypia nas listy o lamaniu
prawa, etyki itp...
Czekam na opinie.

Z powazaniem,
Tomasz Kepinski