Re: Jarmark :-))

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 13:05:58 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

Hej,

> Z doswiadczenia wiem, ze wyslanie prywatnego maila z delikatnym
> zwroceniem uwagi w takich przypadkach napotka w odpowiedzi
> jedynie bluzgi, natomiast osmieszenie kogos na liscie jest
> zazwyczaj skuteczne - albo facet znika wogole, albo dostosowuje
> sie do przyjetych zwyczajow.

Nie zgadzam sie Grego. Jak klient za kazdym "potknieciem" bedzie dostawal
tone listu, to w koncu to zauwazy. A Ty chociaz masz racje, tez mozesz sie
znudzic z kazaniami, kiedy pukasz do "uczciwych" ludzi. Przeciez czesc ludzi
_juz_ to wie.
Efekt jest taki, ze jeden gosc nasmieci, a czytac beda musieli wszyscy. To
tak samo jak pamietam ze szkoly, kiedy to co inteligentniejsi nauczyciele w
przypadku zrywu jakiegos ucznia opieprzali klase. W koncu o-pe-er nalezy sie
winnemu, a nie kibicom, nie?

Juz koncze -- dzieki Marcinowi, teraz /uzywam tina/ jak widze jakis zgrzyt,
to leci tak
[r], [ctrl]+[k], [r], "net", [ctrl]+[x], [enter]
Szybko i skutecznie. Nawet sie nie bawie w komentowanie. Dwojka ludzi jak na
razie zdziwiona mi odpisala, ale argumentacje przyjela.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5, 87-100 Torun, Poland