Streamer

Autor: Igor Brzezek (igoravcs_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 01:19:42 MET

Ludzie !!
 Mam streamer'a ESCOM QIC80 (kasetki 125/250MB) podlaczany do kontrolera
FDD. Niby wszystko w porzadku bo cala kasetke mozna odczytac, zapisac i
skasowac. Ale juz formatowac to sie nieda. Jakikolwiek program do obslugi
streamera formatuje kasetke, jednak podczas certyfikacji (veryfikacji
formatowania) pojawia sie komunikat o bledzie : "Certyfication error"
Streamer rozebralem, wyczyscilem, zlozylem - to samo mozna czytac, zapisac,
skasowac ale nie formatowac. Juz se 3 tasmy zablokowalem tym
"formatowaniem"
Co to moze byc, bo ja juz niewiem ? A moze ktos wie gdzie mozna w
Internecie zlapac jakies nowe programy/sterowniki do tego streamera ?

Panowie poradzcie cos !!

Igor

e-mail: igoravcs_at_free.polbox.pl