Re: Tanio sterownik SCSI, ale jaki

Autor: Dorian Gray (dorianek_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 14:27:10 MET

woju_at_camk.edu.pl napisał(a) w artykule
<199701171010.LAA00800_at_diuna.camk.edu.pl>...

> Działa
> zawsze - to jest raczej problem Adapteca który mając swój otwary dla
> człowieka BIOS __pozwala__ na grzebanie. Wielokrotnie musiałem odtwarzać
> ludziom ich pogonione konfiguracje go całość nie chciała pracować
prawidłowo
> właśnie dzieki tym ustawieniom

Tak sie sklada, ze wlasnie mam na zbyciu niedrogiego Adapteca (AHA 1540 B).
Tak sie sklada, ze do jego biosa dotykalem sie raptem kilka razy przy
zmianach
sprzetowych tj. gdy:
- posiadajac dyski IDE chcialem wymusic start systemu z dysku SCSI,
- dokonujac przywrocenia zapisu dyskow z backupu ustawialem zewnetrzny dysk
SCSI (SyQuest) jako startowy.
- nie majac ochoty na ogladanie stanu BIOSu Adapteca, wylaczylem go;
pozostawiajac
jako domyslny BIOS na plycie glownej komputera. Poza tym po nawet
najwiekszym
balaganie w ustawieniach mozna zaladowac ustawienia domyslne, ktore w
wiekszosci przypadkow sa wystarczajace.
A tak na dodatek czy ktos wie co mozna zrobic z tanim NCR -em ktory sie
spalil
a na dodatek uszkodzil plyte gowna. U mnie w pracy jest wlasnie taki
przypadek!

Dorian Gray
dorianek_at_free.polbox.p