Re: CDROM SCSI

Autor: Dorian Gray (dorianek_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 14:26:47 MET

Z tego co slyszalem jest takie urzadzanie! To moze niektorych
zadziwic ale sluzy do podlaczania zewnetrznych urzadzen do
notebookow (czy laptopow). Ma postac kabla przejsciowki
z malym pudelkiem posrodku. Po jednej stronie jest port drukarkowy
a po drugiej SCSI. Sam kiedys myslalem o kupnie czegos takiego ale
cena (ponad 300$) mnie skutecznie odstraszyla. Sproboj popytac w takiej
firmie jak Fontex (Warszawa), lub u sprzedawcow komputerow przenosnych.

Dorian Gray
dorianek_at_free.polbox.pl
Jerzy Szymanski <Jerzy_Szymanski_at_gtech.com> napisał(a) w artykule
<9700178535.AA853509346_at_ccgate.gtech.com>...