Re: PC

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 08:56:51 MET

Zbyszek Czapnik <czapnik_at_free.polbox.pl > wrote in article <01bc03fe$1c8b50c0$LocalHost_at_lion>...
> Faktycznie!
> Jak sie patrzy na uzytkownika blaszaka, ktory walczy ze swoim wlasnym
> sprzetem,
> by udroznic hardware -to mozna sie posrac ze smiechu!
> Na Pc nawet do myszki, CD i SCSI potrzebnyjest program obslugi lub driver.
> A wydawlao sie, ze w 1989 w Atari ST juz nie bylo tego problemu.
> Jakby uzytkownicy Maca mieli tyle radosnej zabawy to by pewnie umarli z
> glodu (bo o pracy trudno byloby mowic).

A ciekawy jestem, co by bylo gdyby w tym Macu odlaczyc myszke...
Pewnie by zglupial :-))))))) Albo przeszedl na sterowanie reczne :-))))

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |