Re: AHA 2940

Autor: Robert SŁawiński (ru4d2_at_interport.net)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 04:24:32 MET

"Adax" <adax_at_ispid.com.pl> wrote:

>Cze
>Mam taki adapter SCSI - AHA 2940 f-my Adaptec.
>Mam tez prosbe: potrzebuje wszelkich informacji na temat
>tego modelu.Chodzi mi o sprawy podstawowe instalacja
>drivery itp.
>Bede dzwieczny za wszelka pomoc.
>Moj e-mail adax_at_ispid.com.pl

karta jest swietna, uzywam ja od ponad dwoch lat. zadnych problemow.
mam do niej na stale podlaczone: hp scanner, dwa syquesty, cd-rom i
okazjonalnie cd-r.
caly pakiet driverow i chyba wszystkich niezbednych pierdol zawiera
sie w pakiecie EZ SCSI 4.01 (to chyba aktualna wersja choc adaptec cos
wspominal o versji EZSCSI na nt).
instalacja karty i driverow jest prosta jak marchewka choc chyba karta
pod dosem wymaga przerwania 11 (sprawdz to najpierw).
powodzenia.<rs>.