Re: qemm

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 00:07:51 MET

StaCH_at_tpnet.waw.pl wrote:

>[...]
>Czy warto ich pytac? Skoro masz duze
>doswiadczenie z FOXPro czy mozesz stwierdzic
>czy aplikacja powinna umiec skorzystac z DPMI
>jesli jest dostepne obok EMS? Ile file handles
>powinno sie dla takich aplikacji ustawiac badz
>moze aplikacja potrzebuje jakichs zmiennych
>srodowiskowych (SET ??). Czy mozna przed
>kompilacja podac kolejnosc sprawdzania
>dostepnosci pamieci (INT15, DPMI, XMS,EMS)
>i w zaleznosci od tego ladowanie odpowiednich
>modulow?

Sprobuj parametru +X, tak jak juz pisalem. Nie znam Multiuser DOSa.
Pod OS/2 trzeba przydzielic co najmniej 2 MB XMS i 'skolko ugodno'
DPMI (oczywiscie nie za duzo, zeby sie swapowac nie zaczal :-) )
Samo DPMI nie wystarczy. Wyglada mi na to, ze Fox musi zaladowac
siebie samego i biblioteke *.ESL do XMS, a DPMI moze uzywac tylko
jako przestrzeni roboczej.
Jest jeszcze parametr w config.fp okreslajacy, ile wezmie
sobie z dostepnej pamieci DPMI. Nie pamietam w tej chwili dokladnie,
jak sie nazywa - mam te configi w pracy, siedze akurat w domu, domowy
dysk szlag mi trafil pare dni temu i jeszcze nie zainstalowalem
od nowa Foxa. Bodajze MAXMEM=100 - wtedy przydziela 100%
dostepnej pamieci DPMI. Pamietam, ze to bylo moje wielkie
odkrycie - za cholere nie moglem tego znalezc w drukowanej
dokumentacji do wersji DOS, bylo w windowsianej, ale stwierdzilem
eksperymentalnie, ze w FPD 2.6 tez dziala.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl