Re: Jesli masz kilka adresow e-mail przeczytaj !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 15:39:00 MET

On Thu, 16 Jan 1997 14:14:09 +0100, Radoslaw Poplawski wrote:

>Chyba tylko pod OS. Pod win programik jest free i MultiPOP dziala bez
>rejestracji.

PMMail pod OSem nie oznacza Pegasus mail (to by bylo PMail)
tylko PM Mail (PM to powszechnie przez OSowcow stosowany przedrostek
na oznaczenie programow korzystajacych z Presentation Manager)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi