Re: Jesli masz kilka adresow e-mail przeczytaj !

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 09:01:43 MET

From: Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Subject: Re: Jesli masz kilka adresow e-mail przeczytaj !
Date: 16 stycznia 1997 02:11

On Thu, 16 Jan 1997 01:26:44 +0100, Tomasz Stafinski wrote:

>ale tylko wersja zarejestrowana!
>
>(a ja wciaz sie nie moge zdecydowac na rejestracje -
>jest kilka rzeczy ktore mi cholernie przeszkadzaja
>w tym skadinad niezlym produkcie. Gdyby nie koniecznosc
>skonwertowania archiwum poczty ponad setki filtrow
>i masy innego dziadostwa- przesiadlbym sie juz dawno na cos innego)

Oj, tak! Jest kilka krzaczkow (albo ja nie doczytalem instrukcji ;-) ).
Nie zdawalem sobie z nich sprawy wtedy, gdy korzystalem z PMMaila z
komputera podpietego bezposrednio do sieci. Ale w domu na modemiku pewne
sprawy sa bolesne.
1. Tryb pracy off-line. Zgarniam naglowki listow, zaznaczam co usunac, co
wczytac. Nakazuje zassac tresc zaznaczonych listow. A PMMail zanim do
tego przystapi sprawdza, czy w tzw. miedzyczasie nie zmienila sie liczba
listow, i jezeli w czasie gdy przegladalem naglowki cos nowego na konto
wplynelo -- odmawia wspolpracy ~z~adaj~ac ponownego wczytania naglowkow.
2. Nie znalazlem sposobu (przyznaje bez bicia -- nie szukalem tego
starannie) na to, by przygotowane filtry dzialaly juz w fazie zciagania
naglowkow (jak w Forte Agencie).
3. Pod Merlinem (w Warpie v.3 tego nie bylo) okienko do zciagania
naglowkow przy pracy off-line zachowuje sie "dziwnie", tzn. niepoprawne
jest przewijanie naglowkow. Ja juz w trakcie zasysania naglowkow pracuje
zaznaczam co zrobic z poszczegolnymi listami, a w Merlinie PMMail po
wczytaniu kazdego naglowka automatycznie przewija okno na poczatek listy.
Innymi slowy mozna normalnie pracowac, o ile wszystkie naglowki mieszcza
sie w oknie. W przeciwnym wypadku trzeba czekac, az PMMail zassie
wszystkie naglowki. Co za tym idzie -- wzrasta niebezpieczenstwo
wystapienia niedogodnosci opisanej w p.1.

A poza tym program jest znakomity. A najwieksza jego zaleta to mozliwosc
wpiecia wlasnych rzeczy w REXXie i fakt, ze filtr mozna zalozyc z uwagi
na tresc calej przesylki. Dzieki temu leca do kosza nie tylko listy od
pewnego _faceta_, ale takze odpowiedzi na te listy, odpowiedzi na
odpowiedzi itd. Innymi slowy -- nie mam problemu _faceta_.

OSciski!
Mirek Nowakowski