Re: Diamnod Stealth 3D 2000

Autor: Krzysztof Mazurek (hector_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 21:44:37 MET

No wiec sciagnalem najnowsze i jest tak samo. DirectX nie wykrywa
compatybilnosci z drivererem Diamonda. Gry, w ogule grafika chodzi fatalnie
pod Win95. nie wiem co jest. Tak samo jest z DirectX 2.x jak i 3.x.

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote in article
<32df1ba2.1877995_at_news.icm.edu.pl>...