Re: Diamnod Stealth 3D 2000

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 20:12:17 MET

15 Jan 1997 12:08:37 GMT, "Krzysztof Mazurek" <hector_at_free.polbox.pl>
napisał(a):

>Wlasnie kupilem te karte i co mnie zdziwilo, ze na orgilanych (najnowszych
>z Diamnod MM) katra chodzi, ale szybkosc jest fatalna (win95), zwlaszcza 3D
>z DirectX.
>Cikawostka jest to, ze na zwylkych driverach z S3 chodzi rewelacyjnie...
>Czy to tak, hm.., zawsze?

Swego czasu Diamond sprzedawal karty z tak skopanymi driverami, ze
wprost zalecal stosowanie Windowsowatych. Moze wlasnie na taka
trafiles.

Anyway, sciagniecie najnowszych z http://www.diamondmm.com powinno
pomoc.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --