Re: HP 5L

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 11:38:57 MET

"Pawel Komos" <progel_at_szc.ternet.pl> writes:

> Bartlomiej Predki <predki_at_its.wlkp.ternet.pl> napisał(a) w artykule
> >
> Sorry, ale dla mnie jako programisty jest to tylko roznica drivera. Za
> odpowiednia oplata i po dostarczeniu dokumentacji do sterowania drukarka z
> przyjemnoscia taki napisze.

Jak jeszcze przekonasz HP/Malomiekkiego, zeby ci te dokumentacje
dostarczyl... Byli tacy, co probowali...

Oczywiscie, to nie jest powod, zeby ona nie dzialala pod NT, ktore tez
sa (przynajmniej czesciowo 8-) ) Malomiekkiego. Ale juz pod inne
systemy to szans zadnych. Swoja droga, jaki HP (czy inni producenci
drukarek tego typu) ma w tym interes, to pojecia nie mam.

  MJ