Re: HP 5L

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 10:48:46 MET

On 14 Jan 1997, Zbyszek Czapnik wrote:

> Czesc!
> Najprosciej zwrocic sie do sprzedawcy drukarki, jest do tego zobowiazany
> (rekojmia).
> Osobiscie udalem sie do siedziby polskiego oddzialu HP w Warszawie gdzie na
> 2 dyskietkach nagrano mi polska wersje sterownika. Tyle ze zalecono zeby
> nie instalowac domyslnego - BO NIE DZIALA, tylko tego PCL (bez fontow bo
> wieszaja Windowsy.

Bzdura !!! Sterownik GDI dziala! Przynajmniej u mnie. Mam P100 i zawsze
jak chce wydrukowac pelnostronicowa grafike w 600 dpi to wlaczam ten
sterownik (mam w niej tylko 1 MB RAM)....
Sprobuj przelaczyc tryb LPT1 z ECP na EPP lub Normal, powinno pomoc..

> Ogolnie uwazam, ze to marna drukarka. Przy kazdorazowym uruchomieniu
> windowsow wypluwa kartke z 3-4 przypadkowymi literami, nie zawsze chce
> pobierac papier. Poza tym krycie jest fatalne, a dokladnosc zadna. Tym
> ktorzy maja ta drukarke proponuje wydrukowac czarny pasek 26 cm (pionowo,
> moze miec 0.5 cm grubosci). Czaem ma 26.1 cm a zazwyczaj 25.8. Fajno nie?!
> 3 milimetry roznicy!

Kolejna bzdura... Czym ty drukujesz ??? U mnie zawsze jest dokladnie...
Jak drukuje cos co na ekranie ma 3 cm to na drukarce ma tez 3 cm... ni
mniej ni wiecej...
Trzeba tylko pamietac o tym, ze marginesy 5Lki to 7mm z kazdej strony i
to niewaznej jakiej strony - wlozysz kupon lotto i tez masz 7 mm z kazdej
strony...

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |