Re: HP 5L

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 14:07:30 MET

Czesc!
Najprosciej zwrocic sie do sprzedawcy drukarki, jest do tego zobowiazany
(rekojmia).
Osobiscie udalem sie do siedziby polskiego oddzialu HP w Warszawie gdzie na
2 dyskietkach nagrano mi polska wersje sterownika. Tyle ze zalecono zeby
nie instalowac domyslnego - BO NIE DZIALA, tylko tego PCL (bez fontow bo
wieszaja Windowsy.
Ogolnie uwazam, ze to marna drukarka. Przy kazdorazowym uruchomieniu
windowsow wypluwa kartke z 3-4 przypadkowymi literami, nie zawsze chce
pobierac papier. Poza tym krycie jest fatalne, a dokladnosc zadna. Tym
ktorzy maja ta drukarke proponuje wydrukowac czarny pasek 26 cm (pionowo,
moze miec 0.5 cm grubosci). Czaem ma 26.1 cm a zazwyczaj 25.8. Fajno nie?!
3 milimetry roznicy!

Zbyszek

--
czapnik_at_free.polbox.pl
Raku <mraczkow_at_altkom.krakow.pl> napisał(a) w artykule