Re: PILNIE: jak sie ustawia DNS w OS/2 ?

Autor: Pawel Ogonowski (cyborg_at_tcig.tarnow.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 19:33:53 MET

Jan Rychter wrote:

> Hej,
>
> Potrzebuje pilnie ustawic resolving w OS/2. Nie nameserwer, tylko
> resolving. Gdzie sie wpisuje defaultowy nameserwer ? Mam katalog
> /tcpip/etc, ale tam nie widze nic sensownego. Chodzi mi o odpowiednik
> unixowego resolv.conf, ktore zawiera np:
>
> search icm.edu.pl
> server 148.81.209.1
>
> dzieki z gory,
> --J.
Z tego co sie orientuje (tak jest w Linuxie) w pliku /etc/resolv.conf
mozna ustawic nastepujace linue:
search domena (poszukuje komputer w podanej domenie np. podam domene
uci.agh.edu.pl a nastepnie telnet student to bedzie szukal studenta w
domenie uci.agh.edu.pl)
nameserver serwer (nazwa name-serwera - i o to chyba wlasnie chodzi)

Pozdrawiam
     Pawel Ogonowski