Re: Czy jest możliwie korzystać z Internetowego Telefonu używając Voice F/Modem?

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 17:38:57 MET

> Używam Zoltrix Voice 33600. Czy ktoś może mi powiedzieć, co ja mogę mieć
> opcji Voice swego modemu. Czy jest możliwie korzystać z Internetowego
> Telefonu?

Z voice'a można zrobić cos na kształt automatycznej sekretarki, ale nie
znam człowieka, któremu by się to udało :)

Z internet phone korzystać możesz, najlepiej przy użyciu programu Internet
Phone 4.5 firmy Vocaltec. Soft do ściągnięcia z http://www.vocaltec.com a
także gdzieś z Polski.

Pozdrowienia,

         Krzysiek Mazur -- English Institute, UG