Re: IRQ 2 pod G95

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 12:00:48 MET

12 Jan 1997 10:43:36 +0100, Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl>
napisał(a):

>A wiec jesli cos jest juz skonfigurowane na IRQ 2, to ma prawo chodzic -
>bo to oznacza, ze bedzie pracowac na IRQ 9. Nie wiem jak mozna skonfigurowac
>cokolwiek na prawdziwe IRQ 2, jesli nie ma tego sygnalu na slocie.

A czemu akurat na 9-tym, a nie na 10-tym, 11-tym...

>Moze wiec dzialanie tej karty w DOSie nie jest takie dziwne...

Dla mnie jest dziwne, bo mialem taka karte w domu przez jeden dzien i
tez defaultowo proponowala 2-gie przerwanie. Zawsze zmienialem na 5-te
lub 7-dme, ale w pewnym momencie postanowilem sprawdzic co ona tak
chce od tgo 2-go przerwania. No i zawsze konczylo sie zwisem systemu.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --