Re: HP DJ340 - serial - wyjasnienie.

Autor: marekc_at_lodz.pdi.net
Data: Tue 14 Jan 1997 - 09:22:28 MET

On Tue, 14 Jan 1997 07:57:52 -0800, Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl>
wrote:

>Ty chyba jestes z lodzi podwodnej. A ta pewnie tez nie jest demonem
>predkosci.
>To wytlumacze Ci to lopatologicznie (bo innym chyba nie trzeba) a pewnie
>i tak niewiele bedziesz mial do powiedzenia.
>
>Mam przyrzad do pomiaru linii, moze on zapamietac wyniki pomiarow i mozna
>je pozniej wydrukowac. Niestety wykresy stanu linii trzeba drukowac w
>trakcie pomiaru - najczesciej w dziewiczych budynkach z swiezo polozona
>instalacja. Drukarka musi byc szeregowa i najlepiej przenosna.

> [...]

Strasznie powazny z Ciebie czlowiek.
Lepiej chyba Ci nic nie odpowiadac, bo po co zaraz zostac zbluzganym.

> Janusz

ps.
A drukarka na szeregowym nie jest szybka - to fakt, oczywiscie nie
kazdy zaraz musi drukowac grafike i nie kazdy moze zrozumiec twoje
intencje...

                Marek Ciesielski