Re: HP DJ340 - serial - wyjasnienie.

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 16:57:52 MET

Marek Ciesielski wrote:

> Pewnie nie bedzie to demon szybkosci :)

> Marek Ciesielski
>
> \ | ___|
> |\/ | |
> _| _|\____|

Ty chyba jestes z lodzi podwodnej. A ta pewnie tez nie jest demonem
predkosci.
To wytlumacze Ci to lopatologicznie (bo innym chyba nie trzeba) a pewnie
i tak niewiele bedziesz mial do powiedzenia.

Mam przyrzad do pomiaru linii, moze on zapamietac wyniki pomiarow i mozna
je pozniej wydrukowac. Niestety wykresy stanu linii trzeba drukowac w
trakcie pomiaru - najczesciej w dziewiczych budynkach z swiezo polozona
instalacja. Drukarka musi byc szeregowa i najlepiej przenosna.

Czy ktos moze mi pomoc.
Kpiarze moga sie w....

--
 Pozdrowienia.