Re: w32s - nie jestem naiwny

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 10:59:44 MET

Adam Jarecki wrote:

> Moja niewiara w MS jest wybitnie wysoka od chwili gdy okazalo sie, ze na
> Compaq Contura 400C NIE DA SIE zainstalowac Win 3.11! Poszlo dopiero 3.1.

Winic nalezy Compaqa. Tak wszystko pokomplikowal na Conturach, ze Win
3.*, instalowane na nich zglasza sie jako "Compaq Windows". W praktyce
oznacza to, ze nawet driver do VGA jest niestandardowy :-( Trzeba miec
windows od nich albo wcale.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland