w32s - nie jestem naiwny

Autor: Adam Jarecki (jarecki_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 06:26:16 MET

No tak, zadac pytanie na peceta i dostanie sie od razu po lbie wyzwiskami
od lamerow itd. Sciagnalem sobie w32s ale to wcale nie oznacza, ze
koniecznie chce go zainstalowac. Jedyne co mnie do tego podkusilo to fakt,
ze mialem przez pare godzin wolny komputerek i sciagnalem chyba z polowe
Tucows-ow...
Moja niewiara w MS jest wybitnie wysoka od chwili gdy okazalo sie, ze na
Compaq Contura 400C NIE DA SIE zainstalowac Win 3.11! Poszlo dopiero 3.1.

A drivery do karty wydarlem sila z firmowego (czyli mojego sluzbowego)
serwisu. Trwalo to caly dzien, ale wreszcie dziala...

pozdrowienia

|                         | ========> Adam Jarecki          |
| jarecki_at_lodz.pdi.net    |                                 |
|                         | ======> "Pelikan" on IRC        |
|      http://www.geocities.com/Hollywood/Hills/5152/       |
|      http://snack.p.lodz.pl/~jarecki                      |
	W wieczorowym stroju i w bialym krawacie nawet makler
	gieldowy moze zdobyc reputacje czlowieka cywilizowanego.
					Oscar Wilde