Re: Edukacja informatyczna (Bylo: Generator dzwieku)

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 12:10:50 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lsdz, PL had the courage to write:

> A ile klopotow bylo z tym w FORTRANIE ?
Jakie klopoty? FORTRAN jest prosty jak konstrukcja cepa.

> ale moge powiedziec ze do C (na pececie) zniechecila mnie potwornie
> dluga (w porownaniu w Pascalem) kompilacja.

Eeee, jakich ty kompilatorow C uzywales?

C jest dla programistow, nie dla zwyklych userow, dla tych
jest 'jezyk wsadowy' :)
C jest przenosny, szybki, zrozumialy, pozbawiony sztucznych
nalecialosci - jest w sam raz.

Wojtek
Czy w Pascalu na PC uporano sie wreszcie z magiczna bariera
tablic wiekszych niz 64 kB ? (cos poza kompilatorem
GNU pascal napisanym w ...C )?