Karty i/o - c.d.

Autor: StaCH_at_tpnet.waw.pl
Data: Fri 10 Jan 1997 - 19:50:57 MET

On 1997-01-08 KARPIO said:

>software speed, to predosc jakiej jest swiadomy major, czyli taka
>jaka sie ustawia w konfiguracji. bez cudownych zabiegow max. jest to
>57k6. zas predkosc portu jest to fizyczna predkosc z jaka z coma
>wyplywaja dane - poniewaz com jest x2 wiec i dane wylatuja szybciej.
>chyba dobrze rozumuje?

Zauwaz gdzie ten speed jest x2, on jest dopiero za UART
z 2x szybszym zegarem. Program ma zazwyczaj ustawiany
port speed do wysylania i odbioru taki sam (?) i co sie
stanie jak bedzie wysylal 57600 a odbieral 115200?
Zakladam, ze UART sle dane z podwojna szybkoscia
w obie strony to znaczy do portu RS232 i do I/O a otrzymuje
pojedyncza przez I/O. Jak to pogodzic w praktyce kiedy
sa programy "wrazliwe" na ustalona szybkosc portu?
Prawde mowiac nie zetknalem sie jeszcze z takim sprzetem
i nie mam pojecia jak to jest rozwiazane.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;35;44mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive