Re: CDROM

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 15:46:23 MET

> Ja wymienilem Toshibe na Pioneera bo jest bardzo cichy (wogole nie
slychac
> jak kreci plyta albo jak mile glowica), ma szybki transfer (10x, 1515
> kB/s), ma rewelacyjny czas dostepu (90-120ms). Wada, choc nie dla
> wszystkich, moze byc cena bo prawie 700zl z VAT.

Skoro ten Pioneer jest taaaaki dobry, to powiedz, czy jak zalozysz sobie
sluchawki podlaczone do karty muzycznej i glosnosc ustawisz na maxa
to czy przy 'chodzeniu' glowicy nie ma zaklocen w postaci piskow
i trzaskow? Bardzo mnie takowe denerwuja, szczegolnie przy samplowaniu
z CD...

--
Michal Malanowicz