Re: TOSHIBA NOTEBOOK

Autor: Leszek Andzel (lechu_at_bit.onet.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 12:45:15 MET

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:

> Nie o te baterioe chodzi.
> Ta do zegara i BIOSa to jest zapewne jakas odmiana ukladu DALLAS
> tylko sadze, ze w mniejszej obudowie niz w PCecie.
> Oczywiscie wyjecie DALLASa nie wchodzi w gre.

Ja w tym nie grzebalem, ale chlopaki mowili, ze rozbierali i zwierali
wszytskie baterie w srodku.
Ale o tych ukladach DALLAS nic nie slyszalem, to znaczy tylko oglednie,
ale szczerze mowiac ja bym go nie rozpoznal.
Ale powiedzmy, ze mam takiego DALLASA. Jest wlutowany, to co mam z nim
zrobic? Zewrzec jakies koncowki? ...A moze mloteczkiem go tak....

Thanks i czekam na odpowiedz
                        Lechu