Re: TOSHIBA NOTEBOOK

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 11:09:30 MET

Leszek Andzel <lechu_at_bit.onet.pl> writes:

> Ja w tym nie grzebalem, ale chlopaki mowili, ze rozbierali i zwierali
> wszytskie baterie w srodku.
> Ale o tych ukladach DALLAS nic nie slyszalem, to znaczy tylko oglednie,
> ale szczerze mowiac ja bym go nie rozpoznal.

Latwo rozpoznac, ma napis DALLAS na obudowie, i oznaczenie zaczyna sie
na DS...

> Ale powiedzmy, ze mam takiego DALLASA. Jest wlutowany, to co mam z nim
> zrobic? Zewrzec jakies koncowki? ...A moze mloteczkiem go tak....

Zwarcie nic nie da - ma wewnetrzna bakterie litowa, ktorej sie nie da zewrzec
z zewnatrz. Trzeba zewrzec jakis istotny sygnal do masy podczas startu
komputera, tak by CPU nie mogl tego Dallasa odczytac. Tylko tym sygnalem
_nie_ moze byc zasilanie ani nic takiego, bo sciezki pojda z dymem.

--
Krzysztof Halasa