Re: Atari

Autor: Maciej Puzio (puzio_at_medianet.com.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 23:42:06 MET

Pilichiewicz Andrzej PB Wydz. Elektryczny wrote:

> Czy mozna gdzies na sieci znalec emulator malego Atari na PC?
> Mam kumpla, ktoremu marzy sie River Raid i Olympic Skier...

Zobacz na http://www.users.fast.net/~smol/8bitemu.html
Emulatorow jest calkiem sporo, ale chyba niestety zaden z nich nie
dziala na 100% (tj. niektore gry dzialaja tylko z jednym, inne -
z innym, wiekszosc gier zas w ogole nie dziala).
Jesli Twojemu kumplowi uchowala sie jeszcze stacja 5.25" (pecetowa)
oraz dyskietki do Atari w formacie 180KB, to mozna je odczytac.
Gdyby byl zainteresowany, to sluze szczegolami.

--
Maciej Puzio
puzio_at_medianet.com.pl