Re: Sound Blaster AWE32 PnP

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 17:01:02 MET

Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org>
napisał(a) w artykule <852742828_at_p9.f54.n480.z2.ftn>...
> Hello math_at_free.polbox.pl!
>
> 06 Jan 97 01:26, math_at_free.polbox.pl -> do All:
>
> m> Mam ta wspaniala karte, ale nie wiem dlaczego poziom dzwieku z
> m> mikrofonu jest tak niski (suwak jest na fulla, a zwiekszenie gaina
> m> mnie nie uzadza) --
>
> A uzywasz wlasciwego modelu mikrofonu do tej karty ?
> One byly produkowane w wersji pod mikrofon dynamiczny i elektretowy.
> Obie z impedancja wejsciowa bodajze 600 ohm, ale z roznymi czulosciami...
>
> Pozdrowienia!
> Mariusz -=maVox=-

Nie powiem Ci dokładnie, ale pomagałem kiedyś kumplowi z tą kartą w wersji
OEM niemieckiej - był ten sam problem. Okazało się, że poza głównym
mikserem gdzieś w jakimś zupełnie nieoczekiwanym menu było jeszcze jedno,
oddzielne ustawienie mikrofonu. Proponuję, żebyś dobrze poszukał.
Nie ma to jak konkretna pomoc

Piotr