Jaki modem ?

Autor: LUKASZ BAJONSKI (LBAJON_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 21:48:06 MET

Hey!

Wiem ze temat ren byl juz wiele razy poruszany na Pececie, ale interesuje mnie
opinia na temat z Subject. Zamierzam kupic USR Sportstera 33,6 Voice. Kosztuje
on obecnie w Warszawie ok 850 zl, Podobno istnieje mozliwosc przez upgrade
software'u podniesc jego predkosc do 56 kb/s ( standart x2 ). Jednak na
stronie USR pisza ze wymiana jest mozliwa tylko w USA i Kanadzie - czy ktos z
was orientuje sie jak to z tym w koncu jest ?!
W zwiazku z tym czy nie lepiej wybrac modem innej firmy - jakiej ?
Czy rzeczywiscie tak rzadko korzysta sie z opcji voice ze nie warto za nia
zaplacic 50 zl ? ( nie mam automat sekretarki )
Czy ktos uzywa moze tego Sportstera i moglby sie podzierlic refleksjami
( np czy sa jakies wersje przystosowane specjalnie do polskich warunkow,
jaka jest wtyczka podlaczajaca modem do gniazdka )
Czy warto doplacic 15 zl za polski program WinTel - jak on sie sprawuje w
praktyce - czy tez ten program dostarczony z modemem jest wystarczajacy ?

   Z gory dzieki za wszelka pomoc

           LUKE