Re: Golen CD-ROM - przekręt

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 14:44:08 MET

On 9 Jan 1997 08:28:05 GMT, "Pawel Federowicz" <pfederow_at_hotmail.com>
wrote:

>Koledzy, właśnie nabyłem w kiosku wydawnictwo "Golden CD-ROM" i wiecie co
>tam jest ?
>Najnowsze użytki shareware (PowerDesk 1.1, WinRAR 2.0), a także np. Catz,
>Dogz
>- większość z tych programów na w/w CDku ma Cracki ...
>oczywiście napisane jest, że w żadnym wypadku nie wolno ich używać i są tam
>tylko w celach
> edukacyjno - informacyjnych ... NIEZŁY PRZEKRĘT :-).
>Pozdrowienia ... Paweł

Przekret, przekretem ale z punktu widzenia prawa wszystko jest
legalne. Cracki mozna posiadac ale ni mozna uzywac. A zreszta oprocz
tych crackow na Golden CD jest tez okolo 150MB zdjec z panienkami.
Ciekawa gazetka sie szukuje (szkoda tylko, ze dlugo nie przetrwa -
zadziobie ja konkurencja)

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl