ODP: Caviary sa do d... :-E

Autor: zln (merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 16:55:39 MET

      [...cut...]
.Dzis rano chcialem wyslac pracowicie pisane w nocy postingi
.na 'peceta' tudziez inne grupy. No i okazalo sie, ze domowy
.caviarek 2850 po prawie dwoch latach wiernej sluzby podziekowal
.mi za wspolprace :((( Backupow oczywiscie nie mam, na zasadzie
.'szewc bez butow chodzi'.
[cut, cut]
.Grzegorz Bodaszewski

No tak. Wychodzi ze wszystkie moga padac. Aksjomat. W moim bezposrednim otoczeniu pracuja od jakichs 5 lat tylko dyski WDC (bedzie ze 20) i zaden jeszcze nie zdechl. Brutalny sposob: trzymac w kompie 2 dyski roznych firm i miec automatyczny mirroring. Nie watpie, ze kiedy dyski stanieja jak pamieci, to tak zrobie. Ogolnie - wyrazy wspolczucia z powodu padu. Gdyby mnie cos takiego spotkalo, polowa doktoratu poszlaby sie pieprzyc. I z Nobla nici.

merle