Re: Generator d+wiOmegaku

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 14:10:09 MET

In pl.comp.pecet Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
: On Wed, 8 Jan 1997 19:02:39 +0100, Jarek Lis wrote:
: >Moze i slusznie. Uklad klawiatury jest pewnym problem dla poczatkujacego i
: >pierwsza godzine mozna pocwiczyc na kartce papieru. Najlepiej w domu.

: Jarek! Wypiles za duzo czy zjadles za malo ????
: Ja juz 20 lat jestem programista i nadal pisze 2 palcami.
Ja tez - ale wiesz gdzie ten palec skierowac. A teraz wyobraz sobie
poczatkujacego co klawiatury nie widzial, a tu mu kaza napisac
DIR c:\dos /s

Dwie minuty gwarantowane..

: (a koszt kserokopii jest wiekszy niz koszt zuzycia klawiatur
: na taka zabawe)

A koszt zajetosci sprzetu przez osoby rozgladajace sie po klawiaturze
w poszukiwaniu znaku...

J.