Re: Generator d+wiOmegaku

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 04:29:30 MET

On Thu, 9 Jan 1997 02:32:33 +0100, Krzysztof Halasa wrote:

>Pascal rzeczywiscie jest dobrym jezykiem do nauczania poczatkujacych
>programistow, ale sprobuj napisac jakis wiekszy program w Pascalu,
>i zobacz, ile to samo potrwa w C. Kazda linijka w C to 3 linijki w Pascalu.
>Zgadzam sie, ze Pascal jest bardziej przejrzysty, ale zdecydowanie wole
>napisac:
> for (i=0; Count=x; i<(Count-=2); i++)
> t[i] = b[Count] ? b[Count]>>6 : -1;
>niz odpowiednik w Pascalu.

to bylby argument rzeczywiscie w sam raz dla mnie,
zwazywszy ze pisze dwoma palcami (w porywach do czterech)
:-)
ale napisalem 'BYLBY' a nie 'JEST'
bowiem przekonalem sie ze stukanie po klawiaturze to 1% czasu
spedzonego nad programowaniem/usuwaniem bledow/modyfikacjami ecc.
I zapewniem Ci ze o ile napisanie powyzszego rzeczywiscie zajmie
kilka linijek w pascalu ale tez bedzie zrozumiale NA PIERWSZY
RZUT OKA nawet po pieciu latach

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi