Re: HTML a NewsGroup

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 04:14:35 MET

On Thu, 9 Jan 1997 01:05:56 +0100, Krzysztof Cynarski wrote:

>HA! Pewnie myslales ze to IE3. Niee w IE taki numer to trzeba zrobic
>specjalnie i standardowo nie jest to wlaczone.
>To co dostawales bylo wysylane z NAJNOWSZEGO NETSCAPE'a! Tak panowie.
>Nawet jemu udaje sie od czasu do czasu wypuscic chale (chociaz to tylko
>pre-relase).

zeby to pierwsza!
wogole to natscape juz sie zaczynala zachowywac jak M$
wypuszczac coraz gorsze, coraz bardziej kolorowe
za to wciaz niestabilne kupy
w zamian za to raczac nas coraz to nowymi "standardami"
rzecz jasna niezgodnymi z ietf-drafts
natychmiast OCZYWISCIE pojawila sie masa durniow
ze stronami "netscape-enabled" ktore mozna bylo
obejrzec wylacznie netszkapa, nie rozumiejac, kretyni,
ze sami sobie zakladaja petle na szyje, o sprzecznosci
z sama idea internetu nawet nie wspominajac
[ot, pogadac z durniem o ideach]
  (to jeszcze raz potwierdza moja teze, ze to nie diaboliczna
  natura Billa ponosi wine za sk...synstwa microsoftu, lecz
  jest to immanentne zlo monopolu, a w web-browserach netszkapa
  miala wiekszy market-share niz M$ w domowych s.o.)
teraz mam nadzieje ze konkurencja przykroci troche netszkape
   (juz widac efekty - gwaltownie zawierane porozumienia np.
   z SUNem czy IBMem [jeszcze niedawno dostalem mail z netscape
   w ktorym uprzejmie informowali mnie ze jak chce uzywac netszkapy
   pod OS/2 to moge sobie zapuscic ta dla w3.x, a dzis - prosze
   bardzo, mam netszkape natywna pod WARPem])
szkoda tylko ze konkurencja przyszla ze strony M$
a poniewaz wrogowie naszych wrogow sa naszymi przyjaciolmi
wiec NIECH ZYJE NETSZKAPA
(pozniej sie policzymy, jak juz zalatwimy malomiekkiego)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi