Re: MMX - przewidywana wydajnosc

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 04:01:13 MET

KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

> co podejrzewam w zwiazku z mmx? otoz wszystko zalezy od sposobu
> pisania softwareu. jesli ktos chwilke pomysli, to software moze
> korzystac rownoczesnie z jednostek mmx i fpu (no.. prawie
> rownoczesnie - w sensie programu) wtedy kiedy potrzeba dajac wzrost
> wydajnosci. w sumie mozna najpierw policzyc obiekty animacji itp
> (fpu) a potem ja wrzucac na ekran w dziwny sposob (mmx).

to twoim zdaniem mmx sluzy do rzucania czegokolwiek na ekran ????
w dodatku "w dziwny sposob"?
bo mnie sie wydawalo ze to taki koprocesorek potrafiacy
"zrownoleglic" niektore obliczenia (dziala niejako "na wektorach")

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi