Re: MMX - przewidywana wydajnosc

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 23:30:06 MET

KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

> co podejrzewam w zwiazku z mmx? otoz wszystko zalezy od sposobu
> pisania softwareu. jesli ktos chwilke pomysli, to software moze
> korzystac rownoczesnie z jednostek mmx i fpu (no.. prawie
> rownoczesnie - w sensie programu) wtedy kiedy potrzeba dajac wzrost
> wydajnosci. w sumie mozna najpierw policzyc obiekty animacji itp
> (fpu) a potem ja wrzucac na ekran w dziwny sposob (mmx).

Na comp....chips czesto pojawia sie przyklad DWU programow - jeden
chce mmx'a, a drugi fpu. A 50 cylki to moze dla pentka niewiele, lecz
jesli system bedzie przelaczenie mmx/fpu robil czesto, to niewesolo.

Idea mmx jest niezla, ale ten pomysl ze wspoldzieleniem rejestrow jest
imho nienajszczesliwszy.

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala