Re: Drukarka Epson LQ-570

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 19:48:40 MET

Slawek Kos Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net) wrote:
> Paweł Szóstak <dzuzdy_at_free.polbox.pl> wrote:
> : Mam możliwość kupna drukarki jak wyżej, za 400 zł. Czy to się opłaca? Ile
> : ma igieł? I jak się w ogóle sprawuje?
> : Proszę o opinie.
> Jak LQ to 24-pin. Rozdzielczosc pewnie 180x360DPI w grafice
> Chyba troche w latach, ostatnio byly robione serie
> 8xx dla 80-kolumn (10") i 10xx dla 136-kolumn (15").
> Strzele, ze ma z 5 lat albo lepiej.

Prawie na pewno ma rozdzielczosc 360x360, 10", do tego mozliwosc podawania
papieru zarowno od tylu, jak i od dolu, rozbudowany panel sterujacy
no i kiedys byly to calkiem szybkie drukarki. Jest wyposazona
w skalowalne czcionki i jezyk sterujacy ESCp2. Teraz wprawdzie nie
ma to juz znaczenia, ale wlasnie 5 lat temu mialo. Sam pisalem
programy sterujace wielkoscia czczionek dla mojej LQ-100.

W sumie - za 350zl na pewno warto kupic, jesli nie jest zbyt zuzyta.

Tomek