Produkty Microsoft'u

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Wed 08 Jan 1997 - 11:10:29 MET

Robert Maron wrote:

[...]

 : RM>> system operacyjny _nie_ powinien sie walic od programu
 : RM>> puszczonego
 : RM>> przez zwyklego uzytkownika; jak sie cos takiego zdazy na linuxie, to
 RM> : Zalezy, co uznasz przez 'system sie wali', bo dla mnie wystapienie
 RM> wyjatku z : prawidlowym komunikatem jest jak najbardziej prawidlowym
 RM> zachowaniem systemu : operacyjnego. Czyzbys wymagal, zeby zle napisany
 RM> program pracowal prawidlowo? nie, przez "system sie wali" rozumiem
 RM> pozdrowienia od generala z zaleceniem szatdalnu (3.*) lub calkowite
 RM> zawieszenie maszyny (g95); z radoscia obserwuje to w g95 z calkiem m$
 RM> sterownikami na calkiem m$ programach; roznie czesto, to zalezy od
 RM> szczescia... a rozmowa byla o tym, ze uzytkownicy juz sie nawet nie
> [...]

A ja sie dziwie, bo od pol roku nie mialem pozdrowien od generala ani
calkowitego zawieszenia maszyny. Jak ktos instaluje gowniane drivery i programy,
to niech sam sobie sie dziwi.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)